Samsung BD-E6100

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung BD-E6100 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

FrisianKing 30-12-2012
Geschreven voor: Samsung BD-E6100

Heb ook review van de TV 6100. Zie evt ook daar.
Mooie cijfers en echt toppie kan er verder niets aan toevoegen.
Alleen heb ik voor geluid nog troubles en daarom ook gezet op NVT. Ik heb een oudere versterker met digital out: coaxiaal en deze zit ook op de BD, tesamen met een optische aansluiting.
Mijn versterker reageert niet, noppes, nada. Denk wel dat het aan de instelling van de BD ligt, maar wie kan licht in de duisternis gooien.....
Een absolute aanrader.

Sturm1 31-12-2012

Op de versterker zou ik hem wel op coaxiaal in aan sluiten en niet op out.
Maar welke versterker heb je dan kan ik er misschien wat meer mee.
Na het aansluiten moet je misschien wel even zoeken op welke instelling je versterker geluid geeft. Ik heb bijvoorbeeld de keuze uit front DVD TV Aux, AM/FM bij mij geven alle coaxiale of digitale ingangen geluid als ik hem op dvd instel.
Misschien is dit bij jouw op aux of op Front.

Groeten Sturm

Sturm1 28-12-2012
Geschreven voor: Samsung BD-E6100

Ik heb deze speler nu ruim een maand echt geweldig.
Super scherp en mooi beeld zowel bij blu-ray als bij dvd.
Geluid is prachtig.
Internet toepassingen zijn wat traag(Maar ik weet niet hoe dat bij anderen is) Maar voor internet heb ik hem niet aangeschaft dat doe ik toch via de laptop of pc.
Voor dat waar ik hem voor gekocht heb is het een pracht apparaat.

Sturm

Matthijs4 14-12-2012
Geschreven voor: Samsung BD-E6100

Sinds een paar dagen deze 3D speler in bezig. Installatie was simpel. Ook de aansluiting met het netwerk ging makkelijk. Mooie heldere beelden en goede 3D functionaliteit. Ik heb nog wel een probleem met de synchronisatie van het geluid via mijn home cinema set. Maar ik weet nog niet of dat aan deze speler ligt of aan iets anders.

Sturm1 28-12-2012

In het instellingen menu kan je naar filmbeeld gaan. Die kan naar 24fs op auto of je kan het uit zetten.
Als je geluid niet goed loopt (wat bij sommigen dvd's of blu-ray's gebeurd ) Moet je deze instelling op uit zetten.
Dan werkt het prima.en zal je merken dat hij wel synchroom loopt

Succes.
Groeten Sturm

ergernis 30-08-2012
Geschreven voor: Samsung BD-E6100

na ongeveer 6 maanden speelde de bd-d7500 geen dvd meer af. wel blue ray. ter reparatie aangeboden. na 2 weken bericht, kon niet meer worden gerepareerd en was niet meer te leveren. aanbod van winkel geld terug om nieuwere model te kopen, wel € 150,- duurder. Klacht ingediend bij Samsung. immers, 2 jaar garantie. Nu, bijna 5 weken later, taal nog teken van samsung. Organisatie schijnbaar alleen gericht op verkoop, maar niet op service.

aklase 31-08-2012

Zeer herkenbaar zelfde gehad met dit product en met een homecinemaset met dezelfde hoofdunit,waardeloos spul.Voor mijn geen samsung meer helaas,wel erg mooi.

K. Straat 08-10-2011
Geschreven voor: Samsung BD-E6100

Helaas moet de speler terug naar de servicedienst van Samsung omdat de speler de dvd's niet opneemt en na een minuut weer naar buiten werkt. Maar afwachten of het euvel na reparatie daadwerkelijk is verholpen.

Bart Flevo 20-06-2011
Geschreven voor: Samsung BD-E6100

Afgelopen zaterdag deze speler gekocht. Mooie vormgeving. Echter het probleem is dat geen enkele originele audio cd of dvd wordt afgespeeld. Na ca 30 seconden wordt de cd/dvd ewruit gegooid. Op mijn oude dvd-speler gaat alles ok. Ook het thuisnetwerk wordt niet gevonden. Omdat ik gister op internet las dat meerderen identieke problemen hebben vandaag helaas besloten het apparaat aan winkel terug te geven. Ik kon zonder problemen ruilen voor een Philips 9600 en die doet het prima. Ook het netwerk wordt gewoon gevonden. Een gemiste kans voor Samsung.

K. Straat 19-06-2011
Geschreven voor: Samsung BD-E6100

Eerste 3D blu-ray speler die we hebben gekocht. Heb daarom nog geen vergelijkingsmateriaal. Was gewend aan dvd speler en dan is deze blu-ray speler op alle fronten van een uitzonderlijke klasse.